Merabalar arkadaşlar
Bebeğim 3aylık olduktan sonra adetim başladı ve her ay aynı tarihlerde aksamadan oluyordum bebeğim 9aylık hala emziriyorum bu ay 25 ağustosta adet başlangıç gösteriyordu fakat olmadım 🥺🤕
Dedim acaba sıcaklarsan mı 2 3gün bekledim gelmedi test aldım 4.gün test yaptım çıkmadı 6. Gün test yaptım çıkmadı hamilelikte gözükmüyor sizce ne olabilir daha önce aksama olmadığı için korkuttu birz beni tahminleri yada başına gelen varsa yazabilir mi ? Hala olmadımmmm 🤕😑