MMG 11 lite kullanıyorum hafıza, hız, kullanışlılık güzel iphonedan geçmiştim çok aratmadı.. Kamerası çok iyi değil malesef ondan çok memnun değilim kamerası daha iyi bir model bakabilirsiniz.. Arkadaşımda poco’nun bir modeli var ön kamerası çok güzel