1 yaş 2 aylık olduk
Ama hep ağlama surekliiii sürekli her şey için ağlama neden boyle hiç anlayamıyorum ,, uykusu geliyor ama uyumamak için direniyor sürekli sinirli inatçı sabah 9 da kalkıyor 2 de uyuyor 3 yada 4 e kadar bu ara uykuda 2 kez kalkıyor ve tekrar uyutuyorum uyutamazsam hepten ağlar hiç susmaz geceleri 11 e kadar uyumamak için direniyor tecrübeli anneler yardım lütfennnnn sizin fikirlerinize ihtiyacım var kafayı yemek üzereyimmmmm,,, bide geceleri uykuda bile çok huzursuz hep mız mız halinde ve yine uykuya dalıyor yada aç olunca ağlıyorrr süt içip yine uyutuyorum…. Napıcam ben nasıl başa çıkıcam