Mucizeoldu 8 aylık bebeğimin omuriliğin de egiklik var doktor randevusu aldık ama burda da sormak istedim böyle bişey yaşayıp doktor a giden var mı neler dediler
ygggtttgg Mucizeoldu ben 22 yaşındayım sezeryan doğuma gittiğimde anestezi doktoru fark edip söyledi w oturan bebeklerde olurmuş bende küçükken hep öyle otururdum tabi ki bebeğiniz daha çok küçük mutlaka doktora götürün ilerde oturma şekline de dikkat edersiniz😊