dilarakilic Bebeğim 6,5 aylık. Burun temizliği yaparken çok ama çoooook ağlıyor. Evet rahatsız edici bi durum tahmin edebiliyorum ama sizce canı yanıyor mudur? (Temizliği aspire şeklinde yapıyorum.)
Tuuggccee dilarakilic sırıngayla yapsan daha rahat eder ve daha ıyı temızlenır canm dıger turlu o kuru vesaıre yaptgnda burununa zarar vereblr sırıngyla hem daha kolay
Zeliff dilarakilic çoğu bebek o an ağlıyor emin olun😅 eğer güzelce serum fizyolojikle nemlendirdiyseniz acımaz bebekler hoşlanmadıkları için ağlıyor. Benim kızımda çok ağlardı zamanla alıştı. Şuan iki buçuk yaşında banyodan sonra kulak çubuğu yardımıyla burun içini kuruluyorum sümük varsa donup rahatsız etmesin diye.
NihalDefne dilarakilic şırınga kullanın sadece. Bende ilk zamanlar şırınga sonrasında aspiratör kullanıyodum bi gün kanattım çok zorlamışım. Doktorumuz aspiratör yapmayın yaptıkça daha çoğalır dedi e ama serum fizyolojik kalıyo genzinde diyinci yutar sıkıntı olmaz dedi. Bende şimdi şırınga yapıp emziriyorum gercekten de yutuyo 😂
dilarakilic Zeliff nemlendirmeyi yapıyorum ama genzine kaçıyor diye ona da ağlıyor 😅 ne zaman öğrenecekler kendileri temizlemeyi 🤣
Tuuggccee dilarakilic bende korkarım dıyordum canm ama gercekten cok basıt ve ınanılmaz rahatlıyor bebekler ben bunla bosa ugrasıyormusum doyor ınsan o hıc sumuk cıkartmıyormus bıle🫣 ki benm bebegm her gece hır hır ses cıkarrdı
PamukPrensesannesii dilarakilic Ahahah çıkarıp çıkarıp koltuklara sürerse keşke öğrenmeseydi dersiniz 😅
Zeliff dilarakilic kızım iki yaşında sümkürmeyi öğrendi ama burunları daha küçük olunca tutupta temizlenmiyor ki😅 biz bir yere kadar temizleyeceğiz artık ☺️
dilarakilic Tuuggccee bizde klimadayız diye midir bilmem sürekli kuruyor burnu. Odanın nemine dikkat ediyorum ama her gece muhakkak burun tıkanıklığı yüzünden çığlık atarak uyanır oldu🥲
dilarakilic Mervetnl yok yok nemlendiriyorum ama benim bebeğim genel olarak sinirli bi bebek olduğu için tabii ki o işlem sırasında da sinirleniyor 😂 yüzüne, vücuduna nemlendirici krem bile sürdürmez 🥲
Tuuggccee dilarakilic klima yapıyor canım bızde kullanıypruz bızımde aynı olıyor dedgn gıbı hergun yapıyprum ben rahatlıyor yoksa hırlamaktan oda rahat uyuyamıyor
NihalDefne dilarakilic bende korkuyodum ilk zamanlar eşimle birlikte zor yapıyoduk. Şimdi tek başıma çat diye yapıyorum 😂