GayeAlparslan biz 6,5 aylıkken genel anesteziyle sünnet yaptırmıştık. Sabah hastaneye 8de yatışımız olacaktı. Doktor en geç sabaha karşı 4te besle ve bir daha bir şey yedirme dedi. Sabah 4e alarm kurdum uykusundayken mama içirdim. 8de hastaneye yatışımız yapıldı. Oğlum acıktı o sırada tabi ama emzik verdim oyaladım. 10da ameliyata aldılar, 40 dk sonra çıktı. Şimdi şöyle odaya ilk geldiğinde berbat bir haldeydi. Ameliyathanede donmuş ve anestezi aldığı için kendinde değildi. Sesi kısılmış bir şekilde gözleri kapalı titreye titrete yarım saat 40 dk kesintisiz ağladı. Bu anesteziyi atma süreci oluyormuş. Yani korkmayın diye söylemek istedim. Ameliyattan sonra iki saat aç kalması gerekiyor. İki saat yine emzik verdim ayağımda salladım uyuttum. Sonra uyandı mama verdim. İlk çişini yaparken ağladı ama öyle çok çok değil. Öğlen 3 gibi hastaneden çıktık. Eve döndüğümüzde hiç bir şeyi yoktu hiç ameliyat olmamış gibiydi. Bir hafta sargılı durdu sünnet yeri. Bir hafta sonra kontrole gittik sargıyı çıkardılar tamamen iyileşmişti