Kızlar 1.5 aylık bebeğim var ilk zamanlar memeyi tutuyordu midesi genişledikçe sütüm yetersiz gelmeye başladı ve mamaya başladık🥲 Bebeğim şimdi biberona alıştı ve mide kapasitesi 100 cclere geldi benimde malesef birden o şekilde gelmeyince memeyi reddetti , tutsa da 15-20 saniye zor geliyor , biberona alıştı . Sorum şudur süt var göğsümde şarjlı göğüs pompası almayı düşünüyorum. Sağım yaptıkça süt artar mı ? Bebek memeyi tutmadıkca süt geri mi teper kesilir mi ? Yardımmmm 😀