Yagizinannesi06 Kızlar betam bugün 145 çıktı hastaneye gittim alttan muayene etti kese yok kist var dedi hamile değilsin dedi böyle birsey mümkün mü yaa
-ikizlerim- Yagizinannesi06 betaya göre hamile görünüyorsunuz 145 çok yüksek değil o yüzden kese gorunmemis olabilir ama önemli olan 2 günde bir düzenli artışı lütfen 2 gün sonra tekrar kan verin 🌸 umarım istediğiniz gibi bir sonuç alırsınız 🤗