Bence bir kadin ve anne bu kararı kolay almaz,aman yapmayın,gunah ya da şöyle boyle diyerek onu iyice üzmeyin. Sizlerden başka.cevresinde ailesinde konuşup danistigi bı sürü insan vardır,size kürtaj süreci sorulmuş onun dışında her şey yazılmış.kadin okuyunca iyice kahrolacak,kendini kötü vicdansız hissedecek. Şimdi beni anlamayın linclersiniz de amannn!