Benim bebeğim de sürekli mama içen bir bebekte.Suan 13 aylik.1 yaşına geldiğinde kestik.Acikcasi herkesin görüşü belki farklıdır ama ben şöyle yaptım.marketlerde 1 yaş sonrası devam sutleri var.zaten bebeğim gece yatarken sürekli içiyordu.biberon bence istiyordu sanırım uyku moduna geçmek için.Bende her akşam yatmadan önce devam sütünden veriyorum.Mama değil diye ayrım yapmadı.Devam sütü kullanıyoruz şuan.