ElizMommm Kızlarrr prima aktif 5 kullanıyorum. Kızım 10.5 aylık 10 kiloya yaklaşmıştır. Çarşaf değiştirmekten sıkıldım artık bez sürekli taşırıyor yatak kıyafetleri hep çiş. Ve bu genelde gece uykusuna yattığında daha erken saatlerde oluyor. Gündüz okadar hareketli olmasına rağmen taşma olmuyor. Çişi taşırmayan bez öneriniz var mı? Sleppy denemiştik önceden küçük bezleri. Molfixte bezini değiştir direk pişik yaptı. Prima başta iyi gitti ama şu an hep taşırıyor
gozgozanne ElizMommm acaba bol bağlamis olabilir misiniz ? Biz de aynı bezi kullanıyoruz hiç tasma.sorunu yasamadim
1pekmom_ ElizMommm bebem natural aldım bu kez, sleepy natural 3kullanıyorduk küçük gelmeye başladı, bebem natural 4aldım bez çok güzel fakat boyutu büyük, tavsiye ederim deneyebilirsiniz 3nosunu alacağım 4.5aylık bebeğim
ElizMommm tubiiik_ 2 aydır prima kullanıyoruz bizde son 2 haftadır yaşamaya başladık. Ve kızım 10.5 aylık bez bağlamayı biliyorum yenidoğan bir bebeğim yok
momandad_16 ElizMommm geceleri çok çiş yaptığından taşırıyor olabilir mi gece bezini değiştirin benim oğlumda öyleydi geçe çok çiş yaptığından bazen gece 2 3 kere bez değiştirdiğim oluyordu
ElizMommm momandad_16 bundan yarım saat önce kadar 2 saatlik bezi ile taşma sorunu yaşadım sabaha kadar olsa neyse dicem bezde boş yani 1-2 kere çiş yapmıştır daha
irmrdnmzz ElizMommm pure baby kullanıyorum inanılmaz memnunum hiç taşma olmuyor hafif incecik yok gibi bi dokusu var
momandad_16 ElizMommm anladım o zaman bezi değiştirceksiniz mecbur biz molfix kullanıyoduk taşma yaşamıyoduk
Selamcanim ElizMommm neden sinirlendin kız. Normal sormuşlar yani. 😁 Goon kullanıyorum ben kızım öyle bi çiş yapıyor ki hiç taşırmadı.
DuyguAsel23 Prima premium care kullanıyorum bütün gece değiştirmesem asla taşmaz aşırı memnunum hiç öyle bi sorun yaşamadım
OnderArasinAnnesi ElizMommm kiz aylarca kullandım hiç yaşamadım prima aktif bebekde pişik yapmadı kolay kolay kesinlikle sonradan sleepy natürel denedim olmadı şuan molfix kullanıyorum bunda da Bi kaç defa oldu ama gece uykusuna geçmeden bez değiştiriyorsunuz muhakkak değil mi
ElizMommm OnderArasinAnnesi molfix bendede pişik yapmadı. Temmuz ayında aldım pişik yaptı baktım yeni üretilmiş. Demekki bezde sorun var dedim hatta mavi gibiydi beyaz yapmışlardı. Sonra primaya geçtim pişiği geçti ohh dedim. Ama şimdi çişi arkada toplanıyo totiş kısmı pişik oldu hep havalandırıyorum bana mısın demiyo geçmiyo pişikler üstüne taşmaya başlayınca yeni bez arayışına girdimm
2prnses1prens ElizMommm büyük kullanıyorsunuz ondan kaynaklı primayla alakalı değil oğlum 11 kilo 4 yada 4+ kullanıyoruz ☺️
ElizMommm 2prnses1prens bacaklarını kesiyor diğerleri. Gündüz 2 saatte bir olarak değişiyorum bezini çok fazla kestiği için 5 numara kullanıyorum yapılı 10 kiloya yakın olmasına rağmen. Boyuda 76 cm kızçemin
ArsAyz ElizMommm Bencede sorun bezde değil. Uzun bi süre kullandım bende 😂 Oğlum 19 aylık 11 kilo 4 numara kullanıyorum. Büyük oğlumu 3 yaşında 14 kiloyken 5 numarayla bitirdim 😂
ElizMommm Selamcanim bol bağlamadın dimi sorusu saçma değil mi yani 😂 neden bol bağlayayım kendime çocuğuma bu eziyeti yaşatayım😂😂