2.ayinda bizdede oldu . Ama oyle boyle degil . Bmde xok korkmustum . Ve kendi cocugumdanda korkmustum . Ozellikle aksam ezani saatleri. Evde cocugumlam tek kalamiyordm esim olmadiginda . Bana farkli bise gbi gelmisti oorkmustum . Kiska filan yazdirdim . Sonralarda fark ettm tahminim uykuya gecemedigi icin yapiyordu. Ya muskadan yada sallamaya baslayinca artk hangisi bilmiyorum gecti. . 2 ayy atagida olabilir. Uzun oldu biraz ama .okuyup gecmk istemedim