Badesmom Merhaba anneler, kızımın 1 yaş doğum günü için elbise arayışındayım. Kızımın elbisesi üstü beyaz, etek kısmı şeker pembe. Ben de pembe ve ya beyaz elbise giymek istiyorum. Sizler neler giydiniz? Elbisesini satan varsa ona da bakabilirim. S bedenim.