Momyofthesun Naimeulger06 canım bu başlığı mom’da açsan daha iyi olur burdakiler hep doğurdu☺️ Sağlıkla büyüt evladını 💙
Oburiks Naimeulger06 bende sezeryan la digum yaptım 11 ayligiz , senin sormak istediklwrin varsa ben cevaplayayim 😂
Ocakalti Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin gözünüz aydın olsun 🌸 merak ettiğim için soruyorum kaçıncı haftada doğum yaptınız kaç kilo ve kız mı erkek mi 😊