Tubayassogut Yaklaşık 15 yıldır çekerim bu illeti, muhtemelen gastrit ama diyim ihmal etme yoksa kronikleşir. 7 kere endoskobi oldum. Sabah kahvaltısını biraz geç yapayım yada çok yağlı yada gazlı içecek içeyim komalığım 😒Allah düşmanıma vermesin öyle böyle değil. Sana tavsiyem renne al iç 2 tane yada gaviskon şurup. Ama asla ve alsa dr’a gitmeyi ihmal etme. İllet bi yapıştı mı kurtulamazsın. Stres tetikler ama yok stersim diyorsan mikrop vardır. Hemen dr’a git hemenn