edoezoramo340658 Kizlar bebislere bir yaş foto çekimi yaptırdınız mi,nerde ve ne kadara yaptırdınız,biz Ocakta bir yaş olacağız benim Instagram’da takip ettiğim bir yer var ama sizlerden de öneri alabilirim
Severimkizimi edoezoramo340658 ben tam kızımın doğum gününde yaptırdım 1 yas çekimini yuruyoduda hiç sorun yaşamadım fotokitapla birlikte 1550 tlye yaptırdım ama çok güzel oldu gerçekten eşimle doğum günü partisi yapmadik onun yerine çekim yaptırdık eşim ben kızım kendi aramızda kutladık doğum gününü daha güzel oldu
tubiiik_ edoezoramo340658 400 tl verdim ocak ayında çağlayanda gittigim 2 agustosta paylasım yapmıs 3 konseptli 550 tl diye ama albüm yok sadece fotoraf çekimi bide pasta patlatma var fotorafları size emailden atıyor siz seciyorsunuz 30 adet sonra kod olarak yolluyorsunuz o size düzeltilmiş şekilde tekrar email atıyo
Nilamom11 edoezoramo340658 mesela şey yapabilirsiniz bebeğinizi spaya götürün 1 yaş çekimi yapacağınızıda söyleyin kostüm de çekimde onlara ait aile pozu bile çekiyorlar bebeğinize masaj da yapılmış oluyor en fazla 500/600 fiyatları
Nikita edoezoramo340658 çocuğunuz yürümeyi öğrenmeden yaptırmak gerekiyormuş. Yoksa zaptetmek zor oluyormuş. Bu nedenle yaşından önce çekim yapıyorlarmış genelde. Ben 6 aylıkken de yaptırdım. Dişleri çıkmadan çok sevimli oldu🥰
edoezoramo340658 Nikita peki ne kadar ödediniz,ben konuştum 11 aylıkken yapıyoruz dediler ama bana benim kızım 7 ay 21 günlük şuanda daha emeklemiyor o zamana kadar yürür mü bilmiyorum da
edoezoramo340658 Ben İstanbul’da yaşıyorum burdan öneri olursa çok iyi olur,genel bir fiyatini da merak ediyorum