Kizlar bebeğim 3 ayına girecek aklıma hiç konsept gelmiyor her ay fotoğrafını çekiyordum geçen ay bayraklı Atatürk zibini ile çekim yaptım bu ay ne yapsam bir türlü karar veremedim şimdi şu mini keklerin üzerine ay yazıyorlar mum falan onlar da güzel bilemedim