seyma3453 bence pupp dur. Sonradan yayılıyor kaşıyınca başka yerinize değmeyin eliniizi. Benimde sağ omuz kürek kemiğimden başlamıştı. Sonra yayılmıştı elimi değdikçe. Göbeğim baldırlarım bacak arkalarım derken çok zor günlerdi. Lohusasın zaten terden duramıyosn. Birde kaşıntı derken travma kaldı bende o günler