Krnalp cocugum yasına girecek az kaldı ilk doğduğunda anne sütü yaramıştı 1 ay sonra mamaya başladık sütün yetmiyo laflarından 1 bucuk aylık falandı gelişimi iyiydi kilosu iyiydi doktor mamayı azaltın obez olur dedi travma yarattı bende , ben aksine az vermeye çalışırdım obez olmasın diye yani zayıf olsun sağlıklı olsun şişman olsun yine sağlıklı olsun kafaya takma bunları vallahi o lohusalık + obez meselesi beni fazlasıyla yormuştu