Mamimomm Akşam saat 20.10 civarı göktaşı düştü gördünüz mü cok devasa harika bişeydi gökyüzü aydınlandı yeşil oldu. İlk defa gördüm büyülendim resmen
ikibebelikanne Mamimomm Ben görmedim ama görsem dünya başımıza yıkılıyor sanardim heralde😂 Hep panikataktan bunlar sjsajsjhs
Mamimomm ikibebelikanne cok güzeldi biz bingöldeyiz gördük cevre illerde görmüş erzurum erzincan diyarbakır malatya gibi ama düşme anı kötüydü düştüğü zaman biraz sallantı ve aşırı ses oldu orda biraz korktuk
Prensesannesii44 Mamimomm ya bende Solhandayım göremedim Malatya’da kardeşim falan görmüş video atmış çok güzeldi 🤣😂💫💫
Bebisss03 Evet bende gördüm diyarbakırdan eşim dalga geçti gördüğüme inanmadı şimşek çakıyordur dedi güyaaa 40 derece havada 😅😅
seninananbirmelektioglum Bebisss03 bende bian şimşek sandım sonra kafama dank etti açık hava da şimşeğin ne işi var diye sonra ses geldi😂