iremnursusan tabiki uykusu olan bebek ağlar. Çok ağlarken de tutmaz. O an senin sakin kalman önemli. Ses tonundan, kalp atışından gerginliğini hisseder sakinleşemez. Bazen gazı olur memede kalmak ister daha çok bazen sadece seni hissetmek ister huzur bulmak ister memede uzun kalır. Şuan huysuz olabilir çok ağlıyo olabilir zamanla düzeni oturcak herşey daha iyi olcak. Benim ikinci bebeğim çok gazlıydı 4aya kadar hep ağladı uyku uyumazdı. Şuan daha iyi uyku düzeni oluştu gazı bitti gibi arada sıkışıyo ama buna da şükür :)