maysa-19 ben
Kırmızı biberi közde(yoksa da fırında) kozlerim ve robottan çekerim.
Domatesi kabuğuyla beraber robottan çekerim.
İkisini tencereye alıp kaynatirim azalacak biraz bir iki parmak kadar ki suyunu çeksin.
Kaynayınca içine;
-doğranmış sarımsak
-maydanoz
-sirke
-zeytinyagi yada sıvıyağ
-iri tuz
Bunları koyarım karıştırıp sıcak sıcak kavanozlara koyup ters çevirip bir gece bekletirim.serin bir yerde bekletip bütün kış yiyebilirsiniz.
Harika oluyor.Tavsiye ederim ,☺️