Ahsen_seda00 Hipp den buna geçiş yaptık 2aylık 15günlügüz bugün buna başladık hippi içmedik 2.ayın sonunda istemedi bunu ilk içilinde baya sevdi güzel mi sizde kilo alımı yapar mı kabızlık vs yaparmı yardımcı olurmusunuz
Yagmur988 Ahsen_seda00 Kaliteli Bir mama olduğunu düşünmüyorum bu benim fikrim.. hipp kullanıyorum şuan kilo alımı güzel
HMtesnmhll Ahsen_seda00 bizde çok ishal yapmıştı kilo da aldırmadı değiştirmiştim şuan aptamil kullanıyorum çok memnunum
denizlinaa Çok tavsiye eden vardı deneyelim dedim mama zor çözünüyor ve pütürlü kalıyordu gaz yapmamıştı ama bence mama iyice çözünmediği içindi sma kullanıyoruz artık bazılarında gaz yapıyor ama biz memnunuz sağlıkla büyüsün 🌸
Ahsen_seda00 tazeannis_ bebelac gold 1mi biz daha bugün başladık umarım gaz yapmaz bide kolik bebek..
Yagmur988 Ahsen_seda00 Bir ay boyunca Bebelac Gold içirdim ben o ay 0 kilo ile kapattık mama reddi vardı o dönem yoksa hipp bizim için iyi sizi kabız yaptıysa dene bakalım her bebeğinki aynı olcak değil
Tugbikkkkk Her bebeğin bünyesi Farklıdır. Benim bebeğim doğduğundan beri bebelac gold içiyor. Kabızlık ve gaz yapmadı. Kiloda aldırmıştı ama şuan diş döneminde olduğumuz için hem mama hem meme reddi yaşıyorum.