Cicegimbalim 2 ay 18 günlük oğlum var emziriyorum etraftaki herkes su ver diyor ama daha erken gibi sadece anne sütüyle besleniyor vermeli miyim ?? aranızda veren var mı ?
1bocek1cicekannesi Cicegimbalim anne sütünün yüzde 80 i zaten su. Doktorlar önermedikçe 6. Aydan önce vermeyi düşünmüyorum şahsen. Karar sizin
sevgice Deletedmon0092 Yurdanur Joshuasmom bburus_1212 Dumanesma Fatmaklc Aysun16 Su temizlik açısından bazen kaynatılmış olsa bile risk taşıyacağından enfeksiyon tehlikesi oluşturur. Ayrıca bebek su içerse midesinde yer kaplar, açlık ihtiyacı da su ile geçiştirilir. Dolayısıyla da anne sütü alımı azalır. Böylece gereksinimler yeterince karşılanamaz.
elassmom Mama vermiyorsanız su ihtiyacı olmaz, zaten sürekli sıvı ile besleniyorlar. Midelerini boşuna su ile doldurmayın dr larda böyle söylüyor ilk 6 ay için
Deletedmon0092 Cicegimbalim 3 aylık dogdugundan beri veriyorum ,bi televizyon programinda kadin 6 ay su vermemiş doktora goturmusler sen bu cocuga hic su vermedin mi demis bebek susuzluktan çatlamış öyle anlatmıstı bende onu duyunca korktum azar azar veriyorum
Joshuasmom Oğlum neredeyse 1,5 yaşında. Doğduğundan beri veriyorum. Bazı çocuklar su içmezken benim oğlum kana kana su içiyor. Su her zaman iyidir bence hasta olmaması için bile bir fayda olduğunu düşünüyorum.
Gamzeciks Cicegimbalim bas bas bağırıyorlar ilk 6 ay hiç bişy vermeyin diye. Sadece anne sütü ile besliyorsan verme
Dumanesma Cicegimbalim bende veriyorum ne zararı olucak ki Dr dedi bana bol su ver die mama süt olarak besleniyor. Hatta bir damla limon sıkıyorum direncini artırıyor bol c vitamini.
Mercey01 Cicegimbalim kızım 5 aylık oldu hiç vermedim kaç doktora gittiysem verme dedi,ek gıdaya geçince vereceğim 6. ay tamamlanınca
Zeynebim01 bende sadece anne sütü alsın gerek yok diyordum doktora götürdüm kızdı neden şu vermiyorsun diye o zamandan veri ara ara bikac kaşık veriyorum. her doktor farklı birşey söylüyor hangisini dinlicez bilmiyorum ki🤷♀️
Maviskizimm Cicegimbalim ilk 6 ay sadece anne sütü.kızım 4 aylık oldu vermedim.ek gıdaya geçince vereceğim.Veriyorum suyun ne zararı olabilir ki diyenleri de hiç anlamış değilim bütün su ile ilgili postlarda veriyorum ne zararı olabilirkiler birsürü.heryerde bangır bangır ilk 6 ay sadece anne sütü diyorlar.sonra su içmezmiş erken tadım yapmazsan yemezmiş çok saçma geliyor böyle şeyler arkadaşlar zaten anne sütünün %80inden fazlası su.