Aysnrckc kızım dogdugunda pilsan markasının yürüme arkadssı hedıye gelmıstı. 5 aylıkken cıkarmıstım henuz emeklemesede işaret parmagını kesfettıği için ortasındakı ışıklı müzilki tuş cok hosuna gıdıyordu. Onundekı oyuncakları ıle cok guzel oynuyordu. 7 - 10 ay arası sehır dısındaydık uzak kaldı oyuncagından, suan 11 aylık kızım geldık gelelı hem Onundekı oyıncakları ıle oynuyot hem too ve kücük parcaları arkadakı delikten atıyor, hemde yürümek ıcın oldugunu anladı ve kendısı yürüme arkadssına tutunup kalkıp yürüyor. Yürüsede oyuncagı kaldırmayı düşünmüyorum onundekılerle oynar oyalayıcı oluyor.