@Beyza_bozkurt1 teşekkürler ☺️ evet malesef ilk başta sol göğsümde sertlik vardı ve dışa doğru şişti farklı doktorlara gittim sağ geçer dedi hatta bı tanesi dokundu burda iltihap yok dedi 🤦 neyse aradan biraz zaman geçti orası iyice şişti ve genişledi yanlara doğru derim kurudu bende o kuruyan deriyi biraz soydum o gece soyduğum yerden patlamış hep irin aktı kaç gün kremlerle falan geçirmeye çalıştım ama asıl mastiti ben diğer göğsümde yaşayacakmışım ki haberim yokmuş olacaklardan ben sol göğsümle uğraşırken sağ göğsüm sinsice yavaş yavaş şişmeye başlamış aslında onu da gösterdim doktorlara ama pek bakmadılar meğerse o iltihabı içe toplamış 1 buçuk ayın sonunda 3. Doktor göğsümün şişliğini görünce ufak bı şok geçirip hemen sedyeye yatırdı ama o 1 buçuk aylık zaman zarfında o göğsümde hiç ağrı olmadı ateş olmadı son 1 hafta ağrım oldu son 3 günde ateş oldu sadece neyseki geldi geçti tekrarı yaşanmaz umarım 🤷