genetikcianne valla buradaki yazılanların tümünü denemiştim, en son ağrıya dayanamayıp hastaneye gidince mastit diye ön teşhis koymuşlardı, sonra apse var cerrahi müdahaleyle alacaz diye hastaneye yatışımı yapmışlardı. önce apsenin neden olduğunu öğrenmek için biyopsi aldılar, süt kanalları tıkanıklığı veya sütümü boşaltamadığım için değilmiş, memedeki şişlik iltihapmış, bebeğim 1 günlükken bakteri kapmış diye hastaneye yatış yapmışlardı o sırada emzirirken benim göğsüme geçmiş ondaki bakteri. daha erken gelseydin antibiyotikle geçerdi dediler. en son kestiler göğsümdeki şişlik yeri akıttılar iltihabı öyle kurtuldum. yani uzun lafın kısası hastaneye gitmenizde fayda var derim. sade mastitse çözümünü söylerler değilse ona göre daha ağır hastalıkla karşılaşmadan önüne geçerler