Merhaba öncelikle durumu çok kısa özetlemek istiyorum ikizlerim ilk 7 buçuk ay (düzeltilmiş 5 buçuk ay) sadece anne sütü aldılar şuan 21 aylıklar ve hala emiyorlar hatta şöyle ki gece sabaha kadar biri sağımda biri solumda meme ağızlarında uyuyorlar benim problemim regl. Aslında 14 aydan sonra düzenli zamanlica regl görmeye başladım fakat her defasında çok az miktarda geliyordu. Geçen ay simsiyah şekilde geldi ve 2 gün sürmedi neredeyse. Bu ayda zamanında oldum fakat o kadar az geldi ki bir ped bile dolmadı inanın her ay test yapıyorum acaba hamile miyim diye ( korunuyoruz) ama testler negatif çıkıyor. Kadın doğuma zaten gideceğim randevu bakıyorum ama sizden bu durumu yaşayan var mı neden bu şekilde olur ne yapmam gerekiyor diye fikir almak istedim. Lütfen bilen annelerim cevaplarsa çok sevinirim 🙏