Bebeğimi gece uyutmadan önce emziriyorum emzirirken uyuya kalıyor ve yatıriyorum, son bir kaç gündür gece 3 buçukta hiç şaşmaz aynı saatte ağlayarak uyanıyor ve emzik veriyorum hemen geri uyuyor.. acaba meme ve emzik alışkanlık mi oldu ondan sebep aynı saatte uyanıp ağlıyor olabilir mi önerisi olanlar fikir verecek olanlar zor durumdayım napsam bilemedim