Seher-ela Kızlar 2 ay 10 günlük bebeğim göz takibi yapmıyor normel mi daha göz kontrolüne goturmedim ama ben konuşurken bana bakıyor gülüyor
Tuuggccee Seher-ela normalmı blmoyrum ama 2 ay yedı gunluguz benm bebegm yapıyor göz takıbı sıyah beyaz kartları gosterıyorum herhun sende deneyeblrsın
Deletedmom_82 Seher-ela her bebek farklıdır bizimki 2 aylık yapıyor kafasını bile çeviriyor yaparken ama dediğim gibi her bebek aynı değil daha çok küçükler
Seher-ela biranne11 ne bileyim ya kayınvalidem evham yaptırıyor biraz bu çocuk takip etmiyor sorunmu var diye
biranne11 Seher-ela yok yok kafana takma hiç Yeni çıkmış 40 ınız anca gözünü açıp etrafa bakar Şuan ☺️