Kızlar kayınvalidem 2bucuk aylık kızıma sürülebilir çikolata vermiş bugün 3 kere kakasını yaptı bugün gün içinde normalde 1 kere yapıyorama bugün son yaptığı 2si sümüksü hardal rengi kakası vallahi cildiricam şimdi gözüde 1 saat kadar akmış ama ne yazık ki ıslak mendille 1 2 dakika gözünü silmisler normalde gözünde falan birşeyi yoktu şimdide iyi gözü internette alerji belirtilerinde gözde kızarıklık falan yaziyo bir süre olmuş ama geçmiş ben görmedim geldiğimdede bebeğin gozunde bişey yoktu korkudan bişey olur bukezde diye söylediler şuan bir huysuzlugu yok uyuyo hastaneye goturmelimiyim