Bebeğim normalde beşikte sallanarak uyuyan bir bebek. iki kere desteksiz uyudu. Az öncede deneyeyim dedim, tam uyudu geri uyandı. Bir dahada dalamadı bir buçuk saat uğraştım ama dalmadı. Mecbur tekrardan beşikte salladım ve uyudu. Ne yapmalıyım? Bu sürece nasıl devam etmeliyim? Bir anda sallamayı kestiğim için mi böyle oldu?