Leylazra Kızım 25+3 günlük Kasım başı gibi artık bezi bıraktırmayı düşünüyorum.İlk etapta nereden başlamalıyım.Ve nasıl bir hareket tarzı belirlemem gerekiyor.Tuvalet eğitimi vermiş, bilgisi olan yahut doktoruna danışmış anneler yazar ise sevinirim.