Kaardelen annelik890_ Ben 5 aylıkken başlamıştım. Şu an 10 aylık aklına bile gelmiyor. Bence şimdiden alın en azından doya doya bindirmiş olursunuz. 🦋
hayalperest2310 annelik890_ 5 aylık olduk bugün 10 gündür kullanıyorum seviyo sadece uzun süre bırakmıyorum çabuk yoruluyo
Iremnurr_mms_34 annelik890_ erkek bebeklere yürütec önermiyor doktorlar genellikle ben o yüzdem almadım kullanmayıda düşünmüyorum
tosbiksmoms annelik890_ kizim 5 aylık 5 buçuk aylıkken falan azar azar oturtucam. Oğlumda da kullandım bir zararını görmedim sadece uzun süre oturtmadim .
nazlimom_ annelik890_ doktorumuz 4. Ay sonunda 10 dk oturtmaya baslamamı söylemişti ozamanlar daha oturmadan yürüteçe koymak erken olur kendi ayaklarına basamaz daha 7. Ay sonunda koymuştum ben
Nurguldgnsmbl Kız ve erkek ikisi için de önerilmiyor çünkü omurilik dengeyi sağlayamıyorken yürüteç ayakta tuttuğu için omuriliğin zararlı zira 5 aylıkken oturamıyor bile çok çok zararlı bence verilmemeli