bunemeselaa Kızlar bebeğim 13 aylık 6. Ayından beri hep yüzüstü uyuyor imkanı yok başka türlü uyusun çokta rahat ediyor ellemiyorum ama gece 10 kere kontrol ediyorum birde yüzüstü uyumak iyi değil gibi birşey duymuştum sizin bebekleriniz nasıl uyuyor.
Eminos bunemeselaa 2 oglum var iksiide yuzustu uyuyor tekrar kontrol de etmem biri 4,5 biri 2 yasinda
sedaelif bunemeselaa benm bebeğimde öyle yatıyordu ilk dört ay kprludan uyuyamıyordum ama değiştirdim zorlada olsa. Sizin bebekte artık kendini kurtaracak yaşa gelmiş birşey olduğunda çevirebilr kedini düzeltebilrseniz düzeltin tabi
Summerwine95 bunemeselaa bizimkide 4 gündür yüzüstü uyumaya başladı.Oyle rahat ediyor o şekilde uyuyor.5.5 aylık kalktikca kontrol ediyorum
dilarakilic bunemeselaa bi tane de bende var öyle bebe 😃 asla sırtüstü yatmaz, 6,5 aylık şuan. Doğduğundan beri öyle yatırıyorum.
Kaardelen bunemeselaa Benim oğlum da yüz üstü yatıyor. Hiç sorun yaşamadık şu zamana kadar 11 aylık olduk yeni. Öyle daha rahat ediyorlar demekki sincaplar.🌺
sadekahve_bitter bunemeselaa kim demiş bnm bebeğimde yüz üstü uyuyor şuan 21 aylık ama uzun zamandır uyuyor öyle rahat ediyor demek ki
muratnannsi bunemeselaa 16 ayll benmkide aynj ama baya büyüdüğü icin sorun etmiyorum oyle rahat ediyor çünkü
Melike-emirasaf bunemeselaa benim oğlumda öyle 4 ayından beri yüzüstü uyuyor şuan 6 buçuk aylık daha rahat ediyor başka türlü uyumuyor ve yüz üstü uyumasının bir zararı yok sadece ilk 3 ay kendilerini kontrol edemedikleri için boğulma riski yüksek olduğu için önermiyorlar
Aryakus2828 bunemeselaa kızımda öyle çok rahat ediyor 1.5 yaşında korkmuyorum da çünkü artık kendilerini kontrol edebiliyorlar
Haticemre12 bunemeselaa Yenidoğanda yüzüstü uyumak iyi değil. Şuan zaten bebeğiniz büyümüş ve kendini kurtarabilir. Benim bebeğim 2. Ayından beri yüzüstü uyuyor şuan 9 aylık olcak
Ess92 bunemeselaa yüzüstü uyurken daha rahat nefes alıyorlar diye biliyorum. Benim kızım da yüzüstü yatıyor. Kalp kaldırmayabilir diyorlar ilk zamanlarda çok kontrol ediyordum ama 14 aylık oldu bundan sonra sorun olmaz diye öyle çok sık kontrol etmiyorum