tosbiksmoms Kızlar kızım enseden sirtina hep isilik olmuş. Sabah götürcem dr. Çok huysuzlanıyor acısını hafifletecek tavsiye varmı?
Miraeleysa tosbiksmoms benm kızımda 1 yaşında oldu sürekli yıkadım sık yıkamak zor geliyosada suyu islik yerlerine gezdrin 1 günde söner
hunilimomy tosbiksmoms duş aldırın dustan çıkarmadan az bise nişastalı su yapin onu dökün üzerine ama tekrar durulamayin üzerinde kalsin iyi gelir
seizetheday tosbiksmoms denize götürün hemen geçiyor. Acısını hafifletmesi için nemlendirin bepanthol kullanabilirsiniz
tosbiksmoms Miraeleysa şimdi duş aldırdım 5 aylık ama çok kötü kızarmış sırtı dün yoktu bugün birden olmuş.
0302 tosbiksmoms bence isilik benim çocuğumda da olmuştu Nesrin marka Gül suyu sürdün günde 3 kez kuruttu çok kısa sürede iyileşti
tosbiksmoms hunilimomy dün cook hafif kızarıklık vardı ama kabarıklık yoktu bugün ise bu sekili almış. Çok da huysuzdu bunun etkisinden cani acıdı anlayamamışım.
Ygmrss tosbiksmoms saf gül suyu iyi geliyor. Bir de eğer kasimiyorsa o bolgeyi hava alacak sekilde acik birakirsaniz da biraz hafifler. Bel bolgesi buna yakin bir sekilde olmustu kizimin. Terledikce su tuttum veya elimle su ile sildim ve acik biraktim toparladi.
BebitomveAnnesi Benim de bebeğimin eklem yerlerinde ve boynunda vardı doktor önerisiyle travazol ve Bepantholu karıştırıp kullanmıştım, iyi geliyor sizde deneyebilirsiniz ama travazolu çok az koyun
tosbiksmoms BebitomveAnnesi travazol reçetesiz alisiniyormuki ben bir ara istedim eczaneden reçetesiz vermemişti.