Hayırlı akşamlar hanımlar Lütfen yadırgamayın ama insan açılacak kapı arıyor 2 gündür anksiyetem tuttu yine hamileyim 7 aylık sizler bu durumu nasıl atlattınız tamamen geçti mi psikoloğa devam mı malum fiyatlar o kadar arttı Kİ kapılarından geçemiyorsunuz yada hocaya gidilmeli mi bu durum İÇİN