Herkese merhaba,
bir ay önce sezeryanla doğum yaptım üçüncü gün sütüm geldi fakat bir yoğun bakım sürecimiz olduğu için oğlum o süreçte biberonla beslendi ve memeyi tutmadı. Hastane sürecimiz devam ediyor ve oğlumun bu süreçte yorulmadan beslenmesi gerektiği için biberonla beslenmeye devam ediyor. Ben ona sütümü sağarak veriyorum Lansinohun elektrikli pompasıyla sağıyorum. Bugüne kadar neredeyse hep anne sütüyle beslendi sütüm yeteri kadar geliyordu fakat üç gün önce süt ateşi oldum göğüs kanallarım tıkandı. kanallarımı bir şekilde sıcak suyla masajla açtım ateşim de düştü fakat normalde 90 140 arası sağdığım sütüm üç gündür 60’ın üstüne çıkmıyor. Oğlum doymadığı için mamayla destekliyorum fakat anne sütüne şu an hiç olmadığımız kadar ihtiyacımız var sütümü bir şekilde geri gelmesi gerekiyor. başına böyle bir şey gelen var mı eğer varsa bu durumu nasıl aştınız sütüm kesilecek diye çok korkuyorum.. emmesi gerekiyor yazmayın lütfen oğlumun şu an emmesi söz konusu değil :(