Besrat Doğum yapalı 3 ay oldu ilk reglimi oldum ama sütüm nerdeyse hiç gelmiyor bu durumu yaşayan var mı düzeliyor mu pompa elimde süt sagiyorum az geldiği için bebeğimde emmek istemiyor??
RveM Ewet benim de öyle oldu geçen ay. İlk Regl dönemimde aşırı azaldı ben korktum kesilecek diye ama regl bitince düzeldi. Bakalım bi sonrakinde öyle olcak mı
Mrac_bebek Besrat hayır vermiyorum çok sık emziriyorum ama doymadığına emin oluyorsanız sizin tercihiniz ☺️