Özel bölgede küçük küçük sivilce gibi şeyler var birkaç tane bekarken de vardı fakat 1 i tam 1 yıldır iltihap doluyor bosaliyor 2 aydır oraya özellikle jilet vurmadim bugün vurdum tekrar aynı oldu yani sişmeye başlayacak şimdiden ağrıyor belli Dr gittim kadın doğuma bartholin kisti diye ama değilmiş cerraha yönlendirdi 2 ay önce gitti bu arada ilaç verdi iç dedi tekrarlar ise cerraha gidersin off valla devlette canlı canlı kesiyorlar korkuyorum özele de gücüm yok bu ne bilmiyorum ki iltihap doluyor patlatıyorum ilk katı oluyor aynı kör sivilce gibi düşünün çıkmıyor daha sonra sivilasiyor