Selam kızlar bebeğim bugün 3.ayini bastı.
Yaklaşık 20 gündür meme reddi yasiyoruz ondan öncesinde de sütüm yeterli gelmiyordu. Doktor mama önerdi o sıra az da olsa meme emiyordu. Şimdi ise tam bıraktı. Sma optipro kullanmaya başladık. Sadece mama ile besliyoruz. Kaç saatte bir , kaç cc ile beslenmeliyim. Sma optipro nasıl? Fikirlerinizi benimle paylaşır mısınız?