

2 3 gündür hastalandı ateşi var. Vücudu her yeri kırmızı nokta isilik gibi bazen hafifleyip bazen daha belirgin oluyo. Dilinde de yara çıkmış böylr ucunda beyaz yara. Bu neyin nesidir? Acillik durum var mı? Şimdilik pedifen veriyorum ateş artınca ılık su tutuyorum. (19 aylık, ben de şu an gribim)