benbiranneyim123 Kızlar kanguru kullananlariniz önerileriniz varmı kızıma kanguru almayı düşünüyorum ama hangi markayı almam doğru olur bilmiyorum önerilerinize açığım 😊
Kuzularinanasi benbiranneyim123 boba marka cok iyi.ben kullandim tertemiz suan satisa koydum isterseniz cok uyguna vericem.sifiri 2bin 2500 civari
theAna benbiranneyim123 solomom ( fiyatına baktım da baya uçmuş. Dolapta bebeği sevmediği için satan falan çok var tertemiz sıfır gibi geliyor oraya da bakmanızı tavsiye ederim yarı fiyatına almıştım)