e_r504 bende emzirdikçe sürekli acıkıyorum birşey yeme isteği geliyor o an su içiyorum kuru üzüm fındık yoğurt yiyorum hemen ekmeğe yemeğe saldırmıyorum şuan gebe kalmadan önce ki kilomu da verdim normalde ekmek çok tüketen biriyim doğumdan sonra yemeyeceğim diye söz verdim kendime. İlk başta bırakırken zorlanıyor insan ama sonradan vücut alışıyor