Sonsuz32 Bugün kızımın randevusu vardı ve randevu olduğu halede çocuğuma bakmadı doktor öyle kabalık da değildi ayağı için götürmüştüm doktor orta pedi dokturu olduğu halde ben anlamıyorum dedi fakülte hastenesi birde muayene ye 500tl istedi