Kızlar 6 aylık oğlum bu 2. Oldu banyoya girdiğinde ciyak ciyak bağırıyor giyinirken de öyle.. önceden güle oynaya yıkanırdık bu iki seferdir çokk ağlıyor😔 ne yapabilirim lütfen akıl verin bana neden böyle olabilir?? Neden ağlar çocuk banyo yaparken??