Merhaba kızlar. Bebeğim 5.5 aylık bir hafta sonra işe başlayacağım. Süt sağıp bırakacağım için yavaştan biberon denemek istedim fakat kesinlikle emmiyor. Ucunu çiğniyor iğreniyor. Yenidoğanken bir süre mama vermiştim o biberonla da emmiyor bir sürü biberon denedim yok yani. Ne yapacağım bilmiyorum var mı önerisi olan :((