2 yaşındaki oğlum ankarada hava birden soğudu için üşüttü diye düşündüm kusma ardından ishal geldi 5 gün oldu geçmedi. Karnı acıyor diyor iştahsız. Multivitamin ve probiyotik e başladım 3. Gün ama geçmemesi canımı sıktı bilkent şehir hastanesine götürcem ateş çok az cıkıyor terliyerek atıyor hareketli çocuk kendini yerlere atıp yatıyor moralim çok bozuk sanırım gerçekten değişik bir salgın var