Masalina12 Merhaba kızlar 1:30 aylık bebeğim resmen uyumuyor sabahtan beri AÇTA değil gazını da çıkarttım ama uyumuyor ağlıyor sürekli yemin ederim delirmek üzereyim ne zaman geçecek bu günler doğru dürüst yemek yapamıyorum yiyemiyorum stresten yüzümde doldu sivilce
-SweetPanda- Masalina12 Kolik bebişlerin özel tutuşu var bide cenin pozisyonda sallamayı denediniz mi ? Mesela aşaya sarkan salıncaklar oluyor bez gibi bide onu alıp deneyin inşAllah iyi gelir yavrunuza. Allahım yardımcınız olsunn🤲🏻♥️
motherofLeyla Masalina12 2 3 aylık olunca gündüzü bilmem ama gece uykusu düzene girebilir 4 ve 5.ayda yine herşey tepetaklak oluyor beni 4.ay çok zorladı mesela illallah ettim şimdi 5 ay oldu uykusu çok inişli çıkışlı bazen güzel uyuyor bazen uyumuyor gece uykusu iyi aslında ama bazen uyumayacağı tutuyor sizin bebiş daha küçük gündüz pek uyumayabilir ama gece uyuması lazım uyku aralıklarına dikkat edin uyandıkdan en fazla 1-1:15 dk içinde tekrar uyutun uyuma pozisyonu değiştirin ben hep omzumda uyuturdum ama bende onla uyurdum malesef bıraksam uyanırdı ama benim eşim yemek konusunda yardımcıydı yemek derdim yoktu ev işlerinide akşam uyuyunca yapardım şimdi 5 aylık işte gündüz her uykusunda 1 saate yakın uyuyor ayağımda sallıyorum yani hepimiz aynıyız cidden 1 aylık olsada 5 aylık olsada 1 yaşında olsada uyumadılar mı uyumuyorlar hepimiz çıldırıyoruz
Binnur_cam Masalina12 delirenlere huni benden çünkü artık gerçekten delirmenin kitabını yazıcam 4 ay 16 günlük uyku için inliyo uyku gözünden akıyor ama sırf etrafi izlemek için uykuya direniyor … Seninki kucak istiyodur dünyaya alışmaya çalışıyor sakinleştirmeye çalış ..
Mineklerinannesi Masalina12 bir buçuk aylık bebek mutlaka bir sıkıntısı varkş uyumaz… Sancılı olabilir… Siz soğuk bişey yer içerseniz sizdende alır… Kiraz çekirdeği alın mikrodalgada veya fırında ısıtın poposunun altına koyun uyuturken… O rahatlatır… İkinci olarak bebeğinize asla stresli olduğunuzu belli etmeyin… Yoksa iyice hissedip uyuyası varsada uyumaz… Gayet sakin olun annecim ben yanındayım hiç bişey senden önemli değil sen benim için daha önemlisin geçicek geçicek diye fısıldayın kulağına… Uyurken kalem suresi son iki ayetini açıp dinletin o şekilde uyutun… Rabbim yardımcınız olsun… İnanın 7 aylık küçük bebeğim var gece sabah gün ayana kadar uyumaz gündüzde sadece ayağımda sallama uykusu ile uyur… Aynı zamanda bir buçuk yaşında ve 9 yaşında çocuklarımda var… Hep kendime bugünler geçecek diyorum… Olmayan uykum bebeğinin olsun inşallah seni çok iyi anlıyorum… Sabır… Sabır..
Umisko Kolik sadece gazla ilgili değil . Bizimki de kesiyorlarmış gibi bağırırdı sürekli kabus gibiydi . Karınları ağrıyor sanırım , gaz damlası kullanıyor musunuz ? Ne zamandır böyle , atak haftası da olabilir belki 🧐
Masalina12 motherofLeyla ya eşim 4 de işe gidiyor 1 de geliyor yoruluyor ona rağmen yardımcı olur sürekli bebek gece uyuyor ama sabah 6 dan başlıyor uyumuyor ya 10’dk en fazla uyuyor ayağımda salamaktan ayaklarım ağrıyor 😖😂
Seheeeeeeer Binnur_cam ay sen bensiiinnn. 5 ay oldu bu gün hala aynı çığlıklar havada uçuyor emziği atıyor tepiniyor kaldırıyorum susuyor. Uykuyu severdi aslında şimdi zorla uyutuyorum 10 dakika sonra ayakta. Gözlerini kasimaktan kipkirmizi oluyor sürekli
Umisko Masalina12 ben sap simplexle başlamıştım 15 gün kadar devam ettik hemde 10*4 damla şeklinde ama krizlerde değişiklik olmadı . Nurse harveys bıçak gibi kesti çok şükür , belki Metsil de bebişe yaramıyordur
Tu_Na Masalina12 metsil boş ilaç fayda etmez şap simplex al ben ne çektim iki aylık oldu onu kullanıyorum düzenli bir şekilde resmen çocuk rahatladı erkenden al derim
motherofLeyla Masalina12 hepimiz öyleyiz merak etme günde kaç saat 6kilo 700 gramlık kızımı sallıyorum ahh 😂 bide mamasını uyurken içmek istiyor sallamak yetmiyor bide eğilip mama içiriyorum ne bel kalıyo ne boyun ne ayak ne bacak bide bunun ilerisi var yarın birgün 8 10 kilo olduğunda nasıl sallıycam bilmem 😂
Masalina12 Mineklerinannesi haklısınız sabr önemli ona da acıyorum ila bir sıkıntısı var ister istemez bende yoruluyorum arada🥹
Masalina12 Umisko Umisko eczanede varmı nurse harveys bide fiyatı ne kadar bazıları devlet karşılamıyor sab simblex çok pahalı ya
Binnur_cam Seheeeeeeer emzik fırlatma biyerlere tutunma asılma kurt varmış gibi yerinde duramama yeni güncellendi bunlar 🙄
Masalina12 motherofLeyla anlamıyorum neden beşikte uyumuyorlar 😂3 tane sağlanabilir beşiği var ama o ayak istiyor resmen bizim daha 4500 kilosu ama😂
motherofLeyla Masalina12 bizimki 3 aylıkda beşiğinde uyumaya başladı mesela o aylarda ben reflü yatağında uyutuyordum tekli koltuğu yattığım kanepenin dibine dayıyordum reflü yatağınıda onun üstüne koyuyordum bebişimi omzumda uyutup yatırıyordum ama gündüz asla yatmazdı ne beşik de ne başka yerde sadece omzumda uyurdu biz çok uyuduk bebeğimle 3 4 saat o şekilde 3. Ayına girdi gece beşiğine alıştı ama gündüz uyumuyor beşikde zaten gündüz uykusu taş patlasa 1er saat önemsemiyorum o yüzden sallayıp bırakıyorum salladığım kanepeye büyüdükce hem düzeliyo hem bozuluyo düzen biraz sabredeceğiz :)
Umisko Masalina12 evet eczaneden almıştık sap tan daha ucuz demişti eşim sanırım 200 civarı idi ,15-20 gün arası gidiyor bir şişe