Benimde aldıgım bir önceki molfix 3 numarada koku yoktu bunda var kokuyla ilgili sikayet var da öyle cok ileti var ki ve sorun cözümü de var demekki firmanin ürettigi bazi kimyasalı yüksek bezler toplu paketlerin bazılarına yerlestirilmis oda kime denk gelirse aklıma bu geliyo artık ben baska bezdede aynı sorunu yasadım oluyo bu tip sorunlar tabi önemli olan cözüm üretmeleri